contacto.html

Iberdrola links

BuzonConsultasCur

Idatzi mezu elektroniko bat

Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu

Iberdrolaren bezeroa zara?

PuntosAtencion-cu

Haznos una visita

Descubre qué Punto de Atención al cliente está más cercano a tu lugar de residencia o trabajo indicándonos tu localidad o código postal:

BUSCAR

atencion-cliente-recla-colab-comunica-largo.html

Erreklamazioak
Erreklamazio bat jarri nahi izanez gero, honako bide hauek dituzu:
Online
Joan formulariora Abrir Buzón de consultas
Arreta-guneak
Ikusi mapa Ver mapa
Erreklamazioetarako telefonoa
800 760 719
911 253 657
946 460 196
Faxa
901 20 20 29
Idatzi bidez
Idatzi bidez
61173 posta-kutxatila,
28080 Madril
Bezeroen Kexa eta Erreklamazioen Kudeaketarako Jarraibideak
Gure bezeroarekiko konpromisoa agerian geratzen da haren erreklamazioak kudeatzeko jarraibideetan:

PDF Erreklamazioen
jarraibideak
[PDF]

Jasotzen ditugun erreklamazio guztiak gure sistema informatikoetan erregistratzen ditugu, eta bezeroak horri buruzko informazioa eskatu dezake adierazitako kanalen bidez. Hau da erreklamazioak jarraituko duen prozesua:
 
abierta

Irekia

Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.

tramite

Izapidean

Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.

cerrada

Itxita

Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.

Curenergía Comercializador de Último Recurso, S.A.U. erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.

AUZIEN EBAZPEN ALTERNATIBORAKO SISTEMARI ATXIKITZEA

Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.

GATAZKAK KONPONTZEKO EUROPAKO PLATAFORMA

Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma

modulo-desestimiento.html

Doc-Interes

Dokumentu interesgarriak

Hemen aurkituko dituzu kudeaketei buruzko formularioak, kudeaketak erraz eta azkar egin ahal izan ditzazun.

textos_atencion-cliente_cur.html