Contacto EU
contacto.html
IBERDROLACUR - ZALANTZAREN BAT ARGITU EDO KONTSULTAREN BAT EGIN NAHI DUZU?
Telefonoz, Internetez edo aurrez aurrejar zaitezke gurekin harremanetan
Iberdrola links
BuzonConsultasCur
Idatzi mezu elektroniko bat
Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu
Iberdrolaren bezeroa zara?
Adierazi iezaguzu zure kexa edo erreklamazioa
Mila esker gurekin harremanetan jartzeagatik!
Zurekin harremanetan jarriko gara email, zure kasua ahalik eta azkarren erantzuteko.
Zure kasuak hala eskatzen badu, erreklamazioa irekiko dugu.
Ikusi gehiago
Sakon aztertuko dugu. Batzuetan, zuregandik informazioa zure beharra izan dezakegu banaketa enpresa edo zerbitzua eman duen teknikaria
Ahalik eta lasterren jakinaraziko dugu zure erreklamazioaren ebazpena
*Erreklamazioa irekitzen baduzu, emango dizuegun zenbakiarekin zure jarraipena egin dezakezu izan gure webgunearen bidez, edo gure zerbitzu kanaletatik edozein
Se ha producido un error
Lo sentimos, ha habido un error en el procesamiento de la reclamaci?n.
Int?ntelo m?s tarde o p?ngase en contacto con el administrador de la p?gina.
Adieraz iezazkiguzu zure erreklamazioaren datuak
JOAN FORMULARERAErreklamazio-prozesua
Irekia
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
Izapidean
Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
Estado
Erreklamazio-prozesua
Estado
i18n.quejasreclamaciones.proceso.titulo2
Estado
i18n.quejasreclamaciones.proceso.titulo3
Erreklamazioari buruzko informazioa
Erreklamazio-zk.
Ireki den eguna
Irekitzeko kanala
PuntosAtencion-cu
Haznos una visita
Descubre qué Punto de Atención al cliente está más cercano a tu lugar de residencia o trabajo indicándonos tu localidad o código postal:
atencion-cliente-recla-colab-comunica-largo.html
61173 posta-kutxatila,
28080 Madril
Irekia
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
Izapidean
Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
Curenergía Comercializador de Último Recurso, S.A.U. erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
AUZIEN EBAZPEN ALTERNATIBORAKO SISTEMARI ATXIKITZEA
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.
GATAZKAK KONPONTZEKO EUROPAKO PLATAFORMA
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma