bono_social_hogares_sup.html (MULTI-LANG)

bono-social-consumidores-vulnerables.html (MULTI-LANG)

Bo social d'electricitat per a
consumidors vulnerables


El bo social d'electricitat és un mecanisme regulat pel Govern que busca protegir consumidors vulnerables amb menys possibilitats econòmiques.

Els criteris actuals per ser beneficiari del bo social d'electricitat es recullen al Reial decret 897/2017, de 8 d'octubre de 2017

Aquesta normativa estableix tres categories de clients vulnerables, amb descomptes diferents sobre el preu voluntari per al petit consumidor (PVPC).

Sol·licita, modifica o renova el teu Bo Social a través del formulari següent:

Renovació del Bo Social

  • El Bo Social d'Electricitat té una validesa de 2 anys, excepte en el cas de famílies nombroses, que finalitza quan caduca el títol de família nombrosa. La data de validesa es pot consultar en totes les factures.
  • En general, no cal presentar una sol·licitud de renovació. 3 mesos abans del final de la validesa del bo, verificarem en automàtic si es continuen complint els requisits i, si és així, s'estendrà l'aplicació del bo social 2 anys més. El resultat d'aquesta verificació s'inclourà en la factura següent.
  • Tanmateix, hi ha algunes situacions en què sí que cal presentar una sol·licitud de renovació (clica aquí per veure'n més detalls). En aquest cas, quan s'acosti el final de la validesa del bo, t'avisarem perquè ens presentis una sol·licitud. Podràs presentar la sol·licitud de renovació utilitzant el formulari de més amunt (“Formulari web Bo Social”).